Meer weten over onze bokken? Raadpleeg dan onze informatie op deze pagina.
Je kiest volledig zelf wat je met je houten bok doet! Om de verzendingskosten zo laag mogelijk te houden en de uitstoot van onze vrachtwagens te beperken, halen we de houten bokken niet op na de levering. De houten bok is dus jouw eigendom. Je doet ermee wat je wil, bijvoorbeeld een bankje of plantenbak maken!
Op basis van de afmetingen wordt bepaald of je bestelling op een houten of stalen bok geleverd wordt. Als de afmetingen van je raam binnen het bereik vallen dat op een stalen bok geleverd wordt, krijg je automatisch een mail met het retoursysteem.
Als je raam geleverd is, heb je twee weken tijd om de stalen bok te registreren voor retour. Als je deze later dan binnen twee weken registreert, rekenen we hiervoor 35 euro excl. btw huur aan per week. Dat doen we om te voorkomen dat de stalen bokken overal in het land verspreid raken.
Voor grotere ramen kiezen we voor stalen bokken, omdat in het verleden gebleken is dat ramen niet altijd zonder schade vervoerd kunnen worden op houten bokken. Stalen bokken bieden meer stevigheid tijdens het transport.
Als je je bok geregistreerd hebt voor retour, regelen wij het verder. We zorgen ervoor dat onze vervoerder de bok binnen 5 werkdagen komt ophalen. Je hoeft niet aanwezig te zijn bij het ophalen van de bok. Let wel op dat je de bok op een plek zet waar onze vervoerder gemakkelijk bij kan met zijn vrachtwagen en heftruck.
Let op: Jij bent verantwoordelijk voor het retourneren van de stalen bok.
Je bestelling kan niet op een houten bok geleverd worden als ze een afmeting heeft die binnen de maten voor een stalen bok valt, om veiligheidsredenen en om de kans op schade aan het raam te beperken. Alle bestellingen die kleiner zijn dan de afmetingen voor een stalen bok, worden vervoerd op een houten bok, deze worden niet opgehaald.
Wil je je stalen bok registreren voor retour? Stuur dan een mail naar onze klantendienst. Let op: houten bokken kunnen niet geretourneerd worden!