Supersnel ramen bestellen
Onze score 8.4 (in NL)
Leveren vanaf 5 werkdagen
100.000+ ramen verkocht

Problemen met bestelling

In dit artikel lichten we toe welke stappen er worden ondernomen wanneer er problemen zijn met de levering van je bestelling. We vragen je om direct te handelen zodat onze klantendienst jou zo snel mogelijk kan helpen. Hieronder lijsten we de verschillende scenario’s op.

Staat jouw probleem hier niet tussen? Contacteer onze klantendienst en wij helpen je graag verder!

Mijn bestelling is beschadigd

Wanneer je bestelling beschadigd wordt geleverd, is het belangrijk om dit meteen te melden. We kunnen jou het beste helpen binnen de 48 uur.

Bij beschadiging, gelieve volgende stappen te volgen:

  • Stuur een e-mail naar info@provix-ramen.be;

  • In deze mail geef je een duidelijke omschrijving van de situatie;

  • Voeg in de mail ook een foto toe van je raam- en deurprofielen op de bok.

Wanneer we jouw e-mail hebben ontvangen, gaan we zo snel mogelijk op zoek naar een oplossing. Binnen 1 à 2 werkdagen zullen we telefonisch met jou contact opnemen of sturen we jou een e-mail terug.

Mijn bestelling heeft vertraging

Bij onze profielen van Provix sturen we jouw order meteen naar de fabriek wanneer je je bestelling hebt afgerond. Aangezien ons proces zo snel en automatisch gebeurt, is het moeilijk om in te schatten wanneer er vertraging kan oplopen. Wanneer er vertraging voor jouw bestelling is, proberen wij jou zo snel mogelijk te contacteren, via mail of telefoon. We adviseren je in het algemeen dat je enkele dagen voorzien tussen de datum van levering en de datum van de voorziene plaatsing.

Mijn bestelling is niet compleet

Het is erg vervelend als niet alle onderdelen zijn meegeleverd in je bestelling. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst.

Bij een incomplete bestelling, gelieve volgende stappen te volgen:

  • Meld binnen 48 uur na levering wat er mist via info@provix-ramen.be;

  • Geef een duidelijke omschrijving van welke onderdelen missen;

  • Stuur indien mogelijk een foto van de producten die je wel ontvangen hebt.

Wanneer we jouw e-mail hebben ontvangen, contacteren we zo snel mogelijk de fabrikant of leverancier en gaan we op zoek naar een oplossing. We zullen jou telefonisch of via mail op de hoogte brengen.

Onze klantendienst helpt jou graag!

Onze professionele klantendienst staat klaar om jou te helpen. Problemen bij een bestelling of andere vragen? Neem dan contact op met onze klantendienst.